Narrowcasting: onstuitbaar in z’n opmars

Narrowcasting

De term narrowcasting is er een die je niet ontzettend vaak leest of hoort. Des te vaker zie je de uitwerking echter terug in onze dagelijkse levens. Het uit zich in digitale schermen in onder meer wachtkamers van gemeentehuizen en ziekenhuizen, maar er zijn steeds meer bedrijven, winkels en instellingen die ervan gebruikmaken. Gedachte erachter is informatie te delen met een select publiek; mensen die ook echt op die informatie zitten te wachten. Precies het tegenovergestelde dus van broadcasting, wat duidt op informatie voor iedereen, zelfs voor degenen die hier niet op zitten te wachten. 

Narrowcasting

Goede software is de basis van alles

Als je ondernemer bent, dan is de kans groot dat ook jij overweegt iets met narrowcasting te gaan doen. Belangrijk is jezelf eerst af te vragen wat je hiermee precies wenst te bereiken. Ga erover in gesprek met een goede aanbieder van narrowcasting systemen en zet zo gedetailleerd mogelijk je wensen uiteen. Vervolgens is het aan hen jou te overtuigen van hun mogelijkheden en vooral hun software. Een goede software staat immers garant voor een gemakkelijke bediening voor jou straks. Zodoende weet je zeker dat als snel nieuwe info gedeeld moet worden, dat dat ook eenvoudigweg kan.